Linn och hennes lärare? Snusk!!!!

Hah, skönaste kommentaren av Linn idag! Vi (Sali, linn och jag) satt och käkade lunch i zinken osså pratade vi om att mina händer skakade.. och på nått sätt kom vi in på sex.. (ovanligt? nej.. kanske inte)

Jag: "-Kolla mina händer skakar!! fhan vad läskigt.. "
Sali: "-Ja men *PIP* kunde typ vibrera med händerna, men min älskling är bäst ändå!"
Linn: "-Jaa, men de var precis som min förra lärare ju"

Hahaa, Fhan vad vi skrattade... Som vanligt så hängde inte Linn med i svängarna och förstog inte att vi pratade om sex...


 

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn

heheheh

Postat av: Ida

LINN I ETT NÖTSKAL!

Postat av: stehlin

du gumman, hur har du fått din blogg så fin? jag fattar inte hur man gör :( kan du hjälpa mig? (A)

Postat av: Sali

haha jaa sjukt taskig han va!!

HAH

Postat av: Sali

Jo precis, det är buddhismen! Men jag tror fan på det! haha..

Jo fick inte vi VG i det?! :D

Postat av: Sali

Men vi är ju alltid bra, i allt.. det va ju inget nytt precis ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback