Hemmaspa efter en jobbig dag. Tack älskling

Jag måste berätta om min kväll igår..
Jag mötte upp stefan i st: eriksplan där han jobbar nu för att gå och käka efter skolan (typ, runt 3 tiden..)
vi gick till stockholm bästa pizzeria och jag åt en lasange och stefan åt jordens största pizza haha.. vi vad hemma runt typ halv 5 tiden och jag somnade till direkt när vi kom hem.. Jag sov i typ en timme och fick värsta paniken för att vi (klassen) Skulle samlas halv 7 i skärholmen centrum för att kolla på Gökboet som teater. Jag insåg att jag hade sjukt bråttom och skulle komma försent + att jag mådde as dåligt med huvudvärk och värk överallt i hela kroppen typ.. (har varit sjuk i 3 dar nu..) så jag sprang iväg och satte mig på tunnelbanan osv osv..

När teatern vad slut ringde jag Stefan och så säjer han att han mår dåligt och har feber och ligger och sover.. Fhan vad synd jag tyckte om mig själv och honom då.. men men..

GRUNDLURAD blev jag hihi :D för när jag kliver genom dörren så ser jag bara massa upptända ljus och så står min älskling där med ett kallt glas cola med is och citron i!.. Så har han hällt upp ett bad  med tända ljus och luktprylar i.. så sitter jag och slappnar av i typ en halvtimme och kommer sen upp så har han ställt upp massagebänken!! iih, Jag fick en heeeelt underbar helkroppsmassage (Axlar, rygg, nacke, armar, händer, ben och fötter) i ca. 40-50 min..

image85


Ååååh, gulle.. så jävla sööt.. Jag älskar dig hjärtat..

Jag mådde as dåligt när jag kom hem verkligen med huvudvärk och ont i fötterna och så.. så blir man bara heeelt ompysslad och möts av ett helt spa typ.. kan det bli bättre? ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sali

haha neejj hon hatar ingen ;P hon är bara lekfull, sen när hon märker att du e rädd så tycker hon ju det e extra roligt haaha

Postat av: Anonym

Härlig bild :) spa hade inte varit helt fel nu :)

Postat av: elliiis

Naaw, gu va mysiigt!! :D

Postat av: Anonym

Finns inget bättre än att ha en omtänksam kille som gör allt för en när man har haft en jobbig dag på jobb eller skola...ha en skön kväll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback