haha ännu en sjuk morgon..

Åhhhå, jag vaknade precis av att min älskling ringde. Vi är ju lediga idag och han gick upp till jobbet runt sju tiden.. (stackars..) Jag vaknade och fick panik för jag ahde precis drömt att han hade lämnat mig.. Fick panik.. men det hade han ju inte.. Vi pratade i typ fem min sen säjer han..

Han: -"Det ligger en enkorre i frysen där hemma!"
Jag :-"eh va, vad snackar du om?!"
Han: -"Ja jag köpte ju en ekorre igår, den ligger i frysen, hih"
Jag: -"Stefan, e du knäpp? vad pratar du om?!"
Han: -"haha ekorren ligger i frysen.."
Jag :-"*tystnad*.... Vaa?"
Han :-"Hahaha, imorse frågade du mig om jag hade tagit en ekorre och då sa jag, Ja den ligger i frysen.. Kommer du inte ihåg det?!"
Jag: -"HAHAHAHAHA näää sa jag vetrkligen det?"
Han: -"haha, aaa knäppis, ioch du  bad mig att inte ta några fler idag!"


Hahha fhan vad sjukt.. Jag frågade alltså Stefan om han hade tagit en ekorre.. Hahihihha. Kommer garva åt det där länge...



Om du lämnar mig kommer jag ställa till dit liv så in i helvete Stefan, så passa dig!!!! ;)

Man älskar ju dig...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback