Blondiieee

Vad är grejen med matte? När man kollar på talen är allt huller om buller, Sen när man fokuserar blir det ekvationer, sen kommer massa jävla PARANTESER! och BOKSTÄVER! och annat djävulskap.. Men sen går det typ.. bra.. för man hajar grejen. Man räknar och räknar och man tror man har kommit på grejen.. Men ändå så förstår man aldrig riktigt vad det är man igentligen gör. Kan någon, helt ärligt säja til mig vad fhan matte B är bra för? Är det någon som igentligen kan berätta för mig att dom helhjärtat vet exakt vad det är dom gör när dom räknar ut ett tal med hela jävla alfabetet, alla möjliga olika tecken och plus allt detta så finns det även SIFFOR med i bilden.. Herre gud, det blir bara för mycket för mig... 


 image64

Jag känner mig blond...! (jag ÄR blond...)
Mm, inget fel med det, I like it.. !! ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelieb

Håller med om matte B, det är bjas :P haha :) ja fiiiiika :D

Postat av: EmelieB

Kan du nästa vecka? slutar typ halv ett varje dag då:)

Postat av: EmelieB

aa jag tror det :P är det 070789....? :)

Postat av: Elli

Hej!
Hittade din blogg från Emelies!
Skoj ¨på nyår?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback