Aloe Vera drink.. Mmmh

WWwwwiiiieeehoooowowww!!
 
MAOWMAOOOOW JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!

Jag och ida va typ dom enda i skolan idag.. kändes det som.. och vi va aaaap trötta båda två..
Vi slutade tidigt idag så typ 11.20 gick vi bara förbi konsum för jag skulle köpa en sparrissoppa (galet god var den..) ooch däääääär ser jag!......


JAAA, jag ser OKF;s Aloe vera drink med bitar från aloevera i som jag har blivit helt besatt av!
Jag drack juicen första gången hos min moster på Irland (i typ augusti) och efter det har jag verkligen bett för att dom ska få in den till sverige och nuuuuuu äntligen har dom tagit in den!!!

image84
Ii Looooooveee it!


Den sägs ska vara bra mot alla möjliga olika saker tex. håravfall, cancer(?), viktminskning, imunförsvaret osv osv.
Den sägs också ska vara väldigt bra för magen.
Just nu skiter jag i vad den e bra för, Den är bara så jäääääävla god!!!

Om ni har sett den någon annanstans än på konsum i liljeholmen, LET ME KNOW!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sali

mihi jag vill prova, låter gott :D låter som den har en fräsch smak :P

Postat av: Sali

För fan my.. uppdatera. Varje gång jag går in vill jag att det ska vara ett nytt inlägg :D mihhi gillar din blogg..

Postat av: Anonym

http://www.nightlife.se/image/785252/3514852?co_id=9260

http://content.nightlife.se/dynamic/imagecollection/785252/139fa28a-a435-42ac-b537-979ede87fc6f.jpeg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback