6 lyckliga månader, och många fler...

image70

Sex månader med min älskling nu!
Fhan vad lycklig jag är med honom. Han gör mig verkligen lycklig. Stöttar mig och finns för mig genom allt!
Det är verkligen ett sånt här förhållande som jag har med min Stefan som jag alltid drömt om.

Vi träffades bara sådär, utanför Kelly's och efter det var det som ödet att det skulle bli du och jag..
Vi flyttade ihop direkt, och allt fungerar utan större problem!

JAG ÄLSKAR DIG!

image71
 
jag är så jävla tacksam för allt du ger mig, för att du finns för mig, och för att du ger mig din kärlek och jag får ge dig min!


Du&Jag

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elliiis

jaaa, klart jag minns fan ;D härliga tider!

Postat av: Jossan

grattis på 6 månaders dagen! :)

Postat av: Jossan

grattis på 6 månaders dagen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback