Helkväll med mami och älsklingen. mysigt

Ååh, jag kan fortfarande inte fatta att vi har bokat biljetterna nu!:D e så jävla glad!
Kom precis hem från en jätte trevlig kväll med mamma och Stefan.
Stefan ringde mig imorse när jag precis vaknat och han var på jobbet och berättade att han hade bokat bord på Mongolian djingis blabla vad det nu heter för honom mig och mamma.. Söööött!
Sen hade han planerat att vi skulle gå på bio och se Arn. Blev posetivt överraskad av filmen. Den var faktist bra, men jävligt lång kändes det som..

kanske för att TVÅ SMÅ JÄVLA ÄCKELMÄNNSISKOR SATT OCH SNACKADE UNDER HELA JÄVLA FILMEN!!
Om man har en dejt när man ska SNACKA med varandra, SÄTT ER FÖRFHAN DÅ INTE PÅ EN BIO era dumma jävlar..
Så nu fick jag ur mig lite ilska hahaaa..


Men men.. Tack älskling för en underbar kväll!
Det var jätte mysigt!


Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emsan

Ok, tack. Behöver removertips! :)
Vad kul för dig att få åka till Thailand. Jag är inte alls avundsjuk!
Ha en toppenbra lördag!

Postat av: Emsan

Då får du ju faktiskt se till att sola lite åt mig också! Snart är jag genomskinlig. Men som tur är finns BUS och andra "brunkrämer". Så långt som till målarfärg har jag ännu inte gått!
Ha det super!

Postat av: Emsan

Ja men vad bra, då slipper jag hitta rätt nyans på färgen, skönt! :) Tack så mycket!
Hoppas du hade en bra lördag igår!

Postat av: Emsan

Yes, min lördag var toppen! Mycket mat och trevligt folk! :) Men nu är det öndag och jag tycker alltid söndagar är lite halvtråkiga sådär..

Postat av: Emsan

Jepp, jag pluggar om dagarna. Jag pluggar till ekonom och är klar om 1½ år om allt går som det ska!
Vad gör du om dagarna?

Postat av: Sali

jag tycker att du ska komma hem nu, jag saknar dig:(
saknar att prata med dig och allt :P
KOM nu din solbrända jävel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback