Hurra hurraa för mig, och oss!

NU är allt firande av min 18års dag helt över!  Fhan vilken 2 veckorsfest det har vairt haha!
Först var det lunch på söndagen med familjen hos mormor pch morfar, sen var det middag med resten av familjen, typ syrran osv osv och Stefans familj. Sen på Fredagen slog vi på stort med förfest hos Stefan och mig.
Snittar och välkomms drinkar stod på menyn ;) Jätte trevligt!

Folket som var där va Stefan och jag såklart, Gurra, Sali, Linn och sist men inte minst världens bästa par Ida och Robert!

Tack allihopa för allt ni har gjort för mig! Uppskattar det till 1000!



Vet ni vad vi transporterades in till klubben med? -En vit limmo! Som Stefan, min underbara kille hade beställt som överrraskning! Så in till klubben med vit limnmo och champange. Killarna blev galna på alla kamerakåta poser vi gjorde haha! Men jag säjer det! Jag hade aldrig, aldriig kunnat drömma om en bättre födelsedag!
Bilder kommer sen i Promise. Har minst 200! haha..


TACK ALLA IGEN FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback