Dress for sucess.

Eftersom att jag snart fyller år så är jag ju självklart på jakt efter den perfekta klänning till de perfekta skorna (som jag redan har). Och, hör och höpna, jag har hittat den!

Hur den ser ut får ni veta senare ;) Finns bara tre som vet hur den ser ut än så länge. hihi. Den är grym. Men den gick loss på nästan 700 spänn.. fast man fyller ju bara 18 en gång. (fast jag ska fira 3 ggr haha)

Ni får ta del av en grym festklänning jag spanade och provade häromdagen. Bilden ser helskumm ut men bara så ni får se materialet.



Det är en tubklänning.
Ganska kort. men det är en perfekt ute-klänning.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Juicy

Sicken snygg

Postat av: Zandra

när är du inte snygg i klänningar.. myzan ;) haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback