Tack alla söta.

Hej alla!!

Har fått mycket kommentarer sen jag började skriva om naglar, Jätte kul ju!!

Har pratat lite med Sali om att det borde finnas en nagelblogg på improve me, ni kommer hitta mig där snart ;) Ska starta upp en blogg där som bara kommer handla om naglarna jag gör, inpspiration, tips och annat kul, så checka in här lite då och då i framtiden för att se om jag fixat en blogg där så får ni se min utveckling i nagelskapandet =)

TACK för alla kommentarer, det är jättekul och det peppar mig sjukt mkt att fortsätta. Sen vill jag säja ett speciellt tack till underbara Sarah som sitter på haircut i zinken (där jag fixade mina naglar förut) Det vad tack vare dig jag fick upp ögonen för det här, och du har hjälp mig så sjukt mycket!! Tack
En kommentar jag fick av Sarah som värmde jätte mycket

"Postat av:

Jätte fint, Så bra på så kort tid:) du kommer att bli en av dem allra bästa. stolt över dig tjejen /Sarah

2008-08-08 @ 11:40:15"

Ska btw följa med världens bästa vän, Sali, till Sarah imorgon :) ska bli myspys..



Mina naglar med målat fransk manikyr, lite kladd utanför men iaf ;P
när man väl fått upp ögonen för "nail art" Alltså massa dekorationer och sånt så är  franskt tråkigt :( synd, för de e väldigt fräscht, men jag håller mig till glitter och blommor o sånt :D (på mig själv iaf!!)
 

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra

Är det så. Superduper bra :) själv då? bor du tillsammans med Stefan?

Postat av: Zandra

Kul för er! Lycko-ostar som får bo ihop. Jag saknar dig. pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Postat av: Ida

Du är helt sjukt duktig. Du borde göra lite sånt där hemifrån utöver skolan, vet en tjej i Sätra som gör det och tar typ 300-400 spänn per gång. NAJS!

Postat av: Sali

http://www.one.com/sv/



måste ha sidan sparad nånstans.. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback