Roliga saker på G..

Hallå baaabes..

Jag sov som en stock (sover stockar?!) inatt och imorse. Men jag hade ingat annat inplanerat än att  träffa Sali och Sarah kl.3 ändå så de va lungan :) De va jättekul o träffa Sarah igen och vi  pratade om maaaasssa roligt..
Mitt liv ska ta fart på en del fronter snart. Kommer bli mkt plugga och slit, men på nåt sätt känner jag att jag ser fram emot det. Om allt kommer gå som det ska kommer jag dansa på moln snart..

Iallafall, maassa planer och roligt.. men nog om det för mer ska jag inte berätta nu..

 


Träffade mamsi efter sarah och sali, så drog vi till söderhallarna där min systeryster jobbar som florist. kul o träffa henne efter typ, 2 månader sist haha :)




Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellinor S

åhnej! asså nu på måndag? den 18onde?

nja jag börjar 25 :)

puss!

Postat av: Ellinor S

ja jag har också för mig det :P :)

men hurru, kan du inte höra av dig när du kommer till vaxholm igen och ska hälsa på mamma lr nått, så kanske vi kan ses, ta en fika så kanske du kan fixa mina naglar? :D

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback