Naailart

Halloooowww crazy.

Sorry för en sugig uppdatering men vad ska man göra haha.
Iallafall så fick jag jätte bra respons efter alla nagelinlägg här så jag har, med Salis hjälp, startat upp en brand new nagelblogg på Improveme.se ;) grymt va. Har uppdaterat jädrans dligt där med men de e för att jag e lite seg i dagarna sådär..
Jag hoppas verkligen ni kommer besöka den lika ofta (OFTARE!!!) som ni besöker den här :)

www.improveme.se/blogg/NailArt

den kommer alltså att enbart handla om Naaaglar och nail art dårå ;)

Kommer lägga upp bilder på naglarna jag gör och massa inspiration och tips :) kul va..
Eftersom att det inte ännu går attt kommentera om man inte e medlem där så kan ni kommentera här om ni vill..
kommer fortsätta uppdatera den här men inte bara om naglar..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: dan

såg dig på t-centralen igår, oj va förvirrad du såg ut. pallade inte å hälsa, var för risig! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback