horskoooor på g

Hallo alla människor och sorry för en väääldigt dålig uppdatering. Har haft mkt i skolan och så. Mycket på G nu ;) Jätte kuuuul!!!

Idag har vi iaf haft projekt och företagande. vet ju precis vad jag sa göra så det känns jävligt stabilt asså ;D haha..
Sen satt vi på platini och snackade om det kommande projektarbetet som Sali Ida (SOM FYLLDE 18ÅR I TISDAGS!!) och Linn och jag ska göra nu tills nästa vecka.. mkt projekt nu haha..

Iallafall så gick sali och jag runt i hornstull tills älkslingen kom och hämtade upp mig :)
Köpte en ansiktsmask med afrikansk lera och ett par (Hor)skor. hahaha

dom e helt crazy och eftersom att det var ett par provskor så finns det typ inga kvar att köpa (HAHAAA!) :D inte för attt nån annan en mig skulle vilja gå runt i såna här skor då men iaf..


Och JA det ÄR typ horskor.. dom e lårhöga men man kan vika ner dom :P så ser det typ bara ut som strippskor.. lr nåt..

typ.. 15 cm klack ungefär. hihiiii!

Btw om ni vill följa vad jag gör med naglarna så kika in på

www.improveme.se/blog/NailArt

Kliiickaa!
 

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ax

jag vill ha, jag behöööööver!!



fast jag har ett par liknande i mockaliknande tyg med en ett glittrigt spänne på, de är assnygga men lite tråkigt att man blir blöt om fossingarna när man har det och vädret jävlas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback