haha söt tvspelsnördsälskling och glitter :)

Jag satt och kollade runt lite på nagelprylar och har precis köpt 12 burkar med stora glitterflingor i olika färger.
Iallafall så sitter älsklingen bredvid mig och spelar GUN, (ett western tvspel som vi köpt och båda blivit helt torsk på) och så kollar han på mig med hundögon och säjer "Ääälsklingen.... lova att inte bli suur nuu??! blink blink"


-vad har du gjort nu då? (svarar jag lite bittert, haha)
Jag har råkat spara över hela mitt spel på din användare..förlåååååt..

haha så söt.. till saken hör att jag hade fett med dollar och guld och vapen som inte han har.. hahaha så hela min spelgrej försvann :( haha. men ändå, han ber om usräkt och säjer förlåt typ 100gångr och tror att jag ska bli skitsur (han tror att jag är as sur fortfarande för han har inte sett vad jag skriver här än hihi).. fast jag drog ner hela playstationet häromdagen och pajade hela skiten, så cd hållaren åkte ut och fuckade upp, men den funkar nu ändå tackolov haha.. jävla mirakel ps..

maaoowmaoow..


//silver, orange, gult, ljusrosa, mörkrosa, lila, röd, vitt, grönt, turkos, blått//

här är iallafall glittret jag har utökat mitt nagelfetischdekorationsskåp med iaf :) får hem det om några dagar om allt går bra och så(hoppas jag?!)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=26347

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=26347

Postat av: Sali

Någonting som skulle vara sjukt jävla bra. Det e om du skulle starta en "Nagelblogg" Enbart för naglar. Typ på improveme, där jag bloggar. Där är det INGEN som bloggar om naglar, och jag tror att sidan skulle behöva en nagelbrud som du :D



Skulle va sjukt kul.

För jag går in på din blogg hela tiden och bara VÄNTAR OCH VÄNTAR på nya nagel bilder osv ;P

Postat av: Ellinor S

du måste LÄTT göra mina naglar nån dag gummaaaan !!!

Postat av: Anonym

kanske var med mening pga avundsjuka =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback