Dagar..

Hallå alla söta.

Har varit på besök hos mami i vaxholm de senaste två dagarna nu.
Har bla, fixat mammas naglar med förlängning och grönt glitter, kört en jävla massa bil =D och ätit världens godaste svenska kräftor. mums

Fick hem min elektriska nagelfil iförrgår :D nu går allt typ 2 timmar fortare!! As skönt =) Lägger upp en bild på den sen..

tänkte lägga uppp lite bilder som jag tog medans jag förlängde hennes naglar så ni får se :)

Har precis satt på tipparna;




Här har jag filat till dom lite (inte helt klart ännu);




Här är mamis naglar nu, helt klara;




haha ja min morsa är typ  50+ men hon är ändå världens ballaste!! vi lånar varandras kläder och umgås hur mkt som helst. Vi är nog mer som vänner hihi :)

Permalink Bilder Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellinor S

wiiie :D

fett fint det blir asså! du e ju grym på det där! nrä börjar du skolan igen då sockertopp?

Postat av: Ida

JAG FYLLER ÅR SNART, GE MIG SNYGGA NAGLAR I PRESENT :D

Postat av: Zandra

Hur jag hittade dig? Du har inte varit online på min msnlista på länge, så jag sökte på ditt namn och du hette din blogg adress. Du vet väl vem det är? hmm! :(

Postat av: Zandra

Haha ååh, för länge sedan! Jag klarar mig alltid. Jag var rädd ett tag att du typ dissade mig eller något.

Postat av: Zandra

Jag började att undra ;) Ouff..livet leker, med mig. Jag har börjat tvåan nu. Vad gör duu nuförtiden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback