Vårstädning....

.. Med naglarna är fhanimej inte lätt ska jag tala om för er. Jag har ju haft korta naglar hela mitt liv osså nu. poff typ en meter långe KÄNNS DET SOM. hms, två st gick nästan av nyss iaf. en e på väg av :( blä. Men men, har tid hos Sara på fredag endå så ingen paniik :) Just nu är dom metalliclila som skiftar i blått/svar/rött med lite svart och silver, lägger in en bild så får ni se:)

Annars idag då.. jaa, skolan var väl ingen höjdare- alltid lika kul o träffa brudarna men.. fhan mediaproduktion en het dag e dööödande för humöret.. kollade på våran film.. haha skön ju.. asså nu.. städning.. Har städar badrummet, grunligt. rensat ut och slängt (JAG HATAR ATT SLÄNGA) fyfhan asså. skrubba skrubba bort mina naglar :( och nu ska jag ner med en tvätt till och hänga den andra sen vika allt.. sen blir det Thaaaimaat. Dom har nämligen öppnat en thai-take away här precis nedanför oss.. nice, hoppas det här gott:) öppnade idag..  wohow. så, det vat väl min helintressanta dag då..


Nu till något roligare;

image129

Färgen syns inte bra på bild tyvärr..
men de får duga..

Permalink Bilder Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine

GUD vilka snygga naglar! :O Vart gör du dem?

Postat av: Josefine

Ja, jag brukar alltid ha långa naglar och då målar jag fransk manikyr på mig själv. Det kan jag göra utan problem men nu har jag korta naglar så kan inte göra så mycket med dem :/

Postat av: Ida

RAWR, HOT CHICK :D

Postat av: Ida

haha perversa humor, inte HUMÖR :D haha eller det också kanske ;)

Postat av: Ida

Haha bara för att det är dig det handlar om har jag överseende ;)

klart vi gör! kom biatch :D

Postat av: Josefine

aa okej, jag vill ha mönster och sånt skit. Tycker det är jätte fräsht! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback