Pillertrillare och minnen..

Ohh well. När jag ändå är igång så kan jag försätta att förgifta bloggvärlden med mina kassa texter och historier, så jag fortsätter med historien om Sali och mig.

Haha, fiifhan, vi är pillertrillare och tvåltorskar. Alltså, vi käkar fanimej alla vitmaminer man ngonsin kan hitta och har provat alla jävla pealingar, tvålar, krämer, osv som finns. Helt hopplöst, vi är försökskaniner. Stefan städade under sängen igår, och som han uttryckte det så hittade han "Ett helt apotek" under sängen. Haahaa. ja jag säjer så det...

Men men, fhan vi har sköna minnen, sali och jag.. Bruden är nog den enda som garvar åt mina skämt, (iochförsig är det typ för att hon missuppfattar dom och tycker att de e skitkul iaf, vilket iofs inte stör mig för man blir fhan glad när hon garvar..)  Welwell. vi avslutar varandras meningar, och det betyder att vi förstår varandra. Jag tänker inte dra upp historien om när vi hade varit på häktet och skulle käka chicken nuggets med currysås (tänkte på det som fhan igår när jag käkade det förresten) men du sali (och alla andra du har berättar detför *Skäms*) vet vad jag snackar om hahahhaahaa... lite kul va det...

image128

Sali; - "AKTA MIN LADD!!"
(Utserveringen på snaps... )

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S A L I C I O U S

HAHAHHA "ett helt apotek" HAHAHA..
Men fan, vill man hitta bra produkter så får man ju testa sig fram lite grann hahaha!!

wiihhee jag blev glad av det här inlägget! haha

Postat av: S A L I C I O U S

hahaha riktiga pillerhaggor! hahahaha :D Men vadå, det är bra att det är vitamin tabletter och inte andra tabletter! hahaha!

Nej gud nej, verkligen inte!
Längtar till sommaren, då kan man ligga och sola med en iskall öl! GÖÖÖRRRRR..

Postat av: S A L I C I O U S

jaaa åh så skönt :D Bara steeeeka :P

DALARÖ badet :D grrr helt underbart!

Postat av: Linn

Okej va bra:)Skönt o bli av med dem.. usch ja skulle inte klara av att bo där när man vet att man kan få oönskat besök i sängen uhh:P

Postat av: Josefine

Ja det är jävligt tråkigt och samtidigt sorligt! men men, inte så att vi kan göra någon stor förändring om man säger så :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback