Man får akta...

..akta sig noga...

Okej jag har insett att jag verkligen måste sluta köra med mina interskämt här på bloggen eftersom att ingen förstår det roliga med det hela och bara tror att jag e ett jävla psycho som flummar runt utan poäng, vilket alltså inte är fallet! Så nu har vi det utklarat..

jahap var väl bara att fortsätta på det första inlägget då som jag sa att jag skulle.. om det nu intresserar någon, förmodligen inte, men jag kan reda ut för mig själv vad det är jag har att göra nu..

´På fredag då, hade jag planerat att vara apfriskt och så ska vi åka iväg till IKEA och köpa en garderooob,wiee äntligen kommer det bli ordning och reda i sovrummet. Vi ska även köpa en hög byrå enbaart för mig nämligen- en byrå med mjuka inlägg i för smycken och en uppfällbar spegel. Där i ska jag även ha smink hårprylar hudvårdsprodukter osv och sånt roligt :) Stefan e så söt som verkligen förstår att jag är i behov av en sån möbel.. Vi ska även köpa en skit snygg byrå och en tavla till vardagsrummet.. kanske blir lite badrumsprylar oxå eftersom att det ska bli klart i helgen..
Mer då.. Städa hela lägenheten, sätta upp dekaler i köket, fixa gym kort med gruppträning på f&s för gruppträning (Core stretch och yoga) Börja simma och basta (ofta..), fixa naglar hos saaarah :D (var tvungen att avboka tiden idag pga den här dumma förkylnngen  :( ..)  fixa psykologi uppgifterna, 9 st dom närmsta två veckorna..

jahap och att tilllägga är även att hela min släkt från Irland och Amerika har åkt hit till sverige för att fira min morfars födelsedag imorgon. Han fyller 90! sjukt. och jag kan inte vara med och träffa mina kusinbarn och alla pga .. ja ni vet... Förkylningen.. hms.
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenka

Taack !! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback