Lush favoriter - tvålar

Tänkte dela med mig av mina lush tvål favoriter i det här inlägget;

image1491. Honey i Washed the kids -   är en jättesöt tvål (på alla sätt). Det är svårt att inte tycka om den, när man ser biten, dekorerad med bivax och vet att den är gjord på honung och aloe vera. När man sedan doftar på den, är det svårt att inte älska den. Vår kära gamla Honey Waffle har tackat för sig och gått i graven, men återuppstod i en mycket bättre skepnad som Honey, i Washed the Kids. Som en bonus minskar denna söta tvål ditt trånande behov av sötsaker. Försök inte äta den bara, tvål kan dofta osannolikt gott, men smakar ju gräsligt!
image1502. X-tra virgin olive soap -  Extra näring för huden. Denna vackra olivgröna tvål, komplett med olivfrukten och löven från olivträdet, är gjort på vitaminrik kallpressad virgin olivolja för att mjukgöra huden och hjälpa till att behålla den len och mjuk. Vår olivtvål innehåller även en blandning av frankincense, svartpeppar, ros otto och koriander för att avgifta och förbättra hudens kondition.
image1513. Lily savon - En spektakulär,  krämig, liljevit tvål med en otroligt sexig doft av liljor, inspirerad av Paul O´Grady´s Drag Queen alter ego "Lily Savage". Använd den över hela din kropp!!
image152 4. Miranda - Oj, oj, oj vad du kommer att gilla den här tvålen! Fräsch och fruktig, gjord av C- vitaminrik kiwifruktdekokt mixad med ylang ylang. Tvätta dig med Miranda Soap för en fruktig, frisk och hudvårdande känsla!

Min personliga favorit är Lily Savon som doftar underbart av liljor. Den är krämig och svår att inte bli basatt av!

Tänkte dela med mig av vilka andra hud och hårvårds produkter jag har testat och använder senare.

Permalink Skönhetstips Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback