Long time, no see.. ;)

jaa nu är sommaren här.. känns det som.. vintern lurar npg lite bakom hörnet fortfarande, men hoppas att värmen håller i sig ett tag nu..

Hade matteprov idag. det gick AAAASBRAA: haha nä skämta bah :S heelt åt helvete tyvärr. det gick inte bra alls.... har varit på typ 5 mattelektioner på en hel termin, lyckaat..

aja lite bilder istället nu då :)


Och jaaa jag veet. mina brillor.. Dom äär tuffa, men inte på mig. jag skiter i det och använder dom ändå.. mymymymyyggaa.
image141
Ida och jaag på terassen i skolan igår.
tyffingar.. hah

image142
Ida på våran lilla picknic i gamla stan idaag :)
mysigt.

image143

Jaja ett helt inlägg tillägnat Ida. Love ya biatch ;P
 

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

kaaatt asså ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback