Lack och läder. graaaoowrr

Usch, jag vaknade imorse och va aaapsjuk- ont  halsen, feber och huvudvärk. Jag säjer de; FYFHAN, det är tacken för att man förgyller vårdagarna med sina röda lackpumps.... hms.. Våren luras, kom ihåg det brudar.. akta er, våren är inte snäll..

Jaja, var iallafall med mamma i Kista centrum igår och shoppade lite och käkade middag och sådär. Alltid lika mysigt :) Min mami är bäst..

Köpte två breda skärp med lackdetaljer, ett svart och ett rött. ett svart linne med tryck, smink.. och lite annat skit :)

Jag e fhan stööört insnöad på LACK. helt sjukt, lackskor (typ 5 par.. ) lack skärp (5 st..?) några lackväskor, lackbyxor.. närå inte än.. men lack lack lack.. de e jag på nått sätt.. hms..

Lackskor slår ändå allt,.. jag är lack skadad....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback