heell yeah..

.. Äääntligen har jag hittat en apsnygg skinnjacka efter alla dessa timmar av meningslöst letande. Fyfhan vad skönt. Jag bara kände rakt av att den ropade på mig hoho. Kostade 4000:- orginalpris men den var nedsatt 50%. härligt :) såå fin, lite över vad jag tänkte mig i prisklass men ändå, det finns nog ingen annan i sthlm som har den iaf. Köpte även 4  par skor varav 3, hör och häpna folket, var utan klack. hoho. köpte  även ett par vita lackpumps med ganska lågklack oxå som lite finare promenadskor för 99:- kr.. härligt med såna kap..
Slänger upp en bild på allt sen och även bättre bilder på naglarna (som jag fått mycket komplimanger för tacktaack!!) imorgon innan jag ska färga mammas hår och så.. Nu ska jag typ träna lite tänkte jag (eller imorgon.. eller nästa vecka hoho..) och sen sooova. måste vara utvilad imorgon, kommer ha mycket att göra.. fyfhan. 

Anyway, see yaaaa ...



här kommer iaf en helt jätte onödig bild på en pannacotta med färska jordgubbar och riven choklad på som jag tog när jag och ida var och fikade i fredags .. mumsi
image140

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

SKO UTAN KLACK :O JAG ÄR STOLT!

Postat av: S A L I C I O U S

Åkte ni till den där grejen o handla skorna? Tänkte eftersom ni skulle säga till mig också när det va? ;P

Postat av: anna

kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback