DU ger mig braa vibrationer

Jag har kommit på en sak.. Sali snor min blogg. Brudfhan, hahahaha.

Kom på något eget! närå skämta ba sötis :D

det jag egentligen skulle skriva var

Vi (Sali och jag) gav IDA ch LINN varsin rosa påse med texten "Du ger min bra vibrationer" på igår.. Och där ii faannns... inget mindre än... Två små söda rosa vibrerande dildosar. hoho, jag vet vad dom kommer att sysselsätta sig med resten av veckan!!  hahaha.
Tanken var att vi skulle ge dom de mitt i klassrummet så att Linn skulle skämmas lite (Ida skämms ju fhan inte ens om hon skulle stå naken mitt på hötorget i rusningstrafik) vi skippade det så dom fick öppna det lite privat istället. Linn tog det jävligt bra, hoho, tåkigt ju:(
image127
Söta påsar vaa ;)
 

Permalink Bilder Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S A L I C I O U S

hahaha jag snor inte alls din blogg :) Skrev ju bara om mina naglar och lush produkterna, för att jag hade fixat naglarna och köpt lush prodkuter :D Låter som jag kopierar allt du skriver när du skriver sådär :P

men ja, man har ju blivit en pillerkärring.. :Phahah

Postat av: Linn

heeemsk bild:/
kommer du imorrn?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback