Cuccio Naturale..

Måste tipsa om den nya, lyxiga och organiska hudvårdsserien Cuccio naturale´s underbara hand och fotkräm "Milk and honey butter blend" med doft av honung och kola. Den innehåller bla. Vitamin E, Jojoba och honung.

image148

Den här handkrämen känns inte bara oerhört lyxig och len på händerna utan den går även in i huden väldigt fort och doftar underbart flera timmar efter. Mjukar upp händerna rejält. 298 kr på nagelakuten. Fonns även på olika nätbutiker och på åhlens city.
 
Så om ni är som jag, och inte riktigt har hittat någin handkräm ni verkligen gillar, prova den här..

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenka

ja, jag hade de underbart skoj ! =D
ses snart?
Pusspuss.

Postat av: jenka

ja,de har jag om jag inte ska jobba ! =/ men tror inte de.. Skulle vara perfekt isf. =)
Puss

Postat av: S A L I C I O U S

ooohh underbar kräm.. vill också ha den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback