China Glaze..

Sitter och kollar på Eleven.se och hittade ett nagelmärke med namnet China Glaze. Helt underbara färger. Allt från skrikiga chockfärger till mer neutrala gulligullrosa. Loevly.. 98 kr st...


image145image146
Okej personligen så är den orangea min favorit.. vet inte varför med jag har blivit helknäpp på orange.. underbart i sommar när man är brun och håret solblekt.. den rosa är en såndär härlig "barbie plast färg..".. jag vet inte om jag själv hade valt att frivilligt själv ha gröna naglar, men de e säker as ballt på någon annan.. :)
image147
Någon som vet om dom är snabbtorkande? (jag har alltid förmågan att lyckas vara så jävla otålig när det gäller nagellack. )
 

Permalink Skönhetstips Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback