02.06 och halva inlägget försvann..

Det här är helt sjukt.. Klockan är nu 01.51 och jag har försökt sova sen kl. 00.07 typ.. och som ni nu kanske förstår.. Helt utan något jävla resultat!! ÄR DET TACKEN FÖR ATT MAN FÖRSÖKER VARA EN ANSTÄNDIG MÄNNISKA ELLER?! närå. men seriöst nu (vilket jag förmodligen inte kommer kunna vara för tillfället,) så har jag varit sjuk sen i lördags. Feber, hosta, nysningar och en fet jävla huvudvärk som är lika jävla envis med att inte försvinna som jag är med att försöka beskriva mina kassa jävla liknelser till allt som typ bara jag förstår iallafall... 

Jag hade ju tänkt att fixa klart badrummet (som vi håller på att måla om och allt) städa upp sovrummet som ser ut som ett jävla bombnedslag på en såndär inrökt mysig sunkklubb på söder (vart i helvete fick jag det ifrån?! det går inte överhuvudtaget att likna vårat sovrum med en krog på söder bara så ni vet!!).. fixa fint i köket och måla om kaklet + sätta upp dekalerna på köksväggen (kommer bild när det väl är klart) osv. Fattar ni vilka feeta planer jag hade för helgen som sen gick upp i rök bara pga den här jävla fitt förkylningen som nån jävel bombade ner mig med av en typ hostning eller nysning på tunnelbanan i fredags?! - Du som gjorde det, du borde dö, hängas, skjutas och dööö åter igen. Skämms!


Jaha.. nu är klockan som rubriken nu sa 02.06 och halva texten som jag skrev om vad jag ska ägna min icke-sjuka tid (alltså den tid när jag blivit frisk) till försvann.. så det blir i ett nytt inlägg om... 3 minuter från och meed... NU. nä faktist inte.. men det kanske kommer snart., eller en annan dag..



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback