Systeryster och lillstrumpa..

Söndag igen.. Fhan vad helgerna går fort.. Nu sitter jag här igen och får magsår för att jag har så sjukt mycket att göra i skolan...
Men men. Jag fyller år på fredag iaf :)   
Så Måndag-Onsdag blir plugga, träna, plugga sova..... kul..
Sen på torsdag ska jag och Stefan till vaxholm till mamma och äta julbord och sen sova där o fira min födelsedag på fredag- wiiieee .. (Hund i födelsedags present, någon?! haha.. never gonna happend :D) 

Min kära systeryster hade fest igår,  vi har alltid så jävla roligt tillsammans,går inte att få stopp på oss när vi väl börjat garva.... va massa gamla kompisar till oss där :) Kul att träffa alla igen.. O kul att framförallt träffa syrran och min gudfar oxå.. De va sjukt länge sen. får bli ändring på det.. ♥ love ya siss...

Nu ska jag hoppa i säng och läsa boken vi fick i svenskan. (alla fick den för typ 3 månader sen.. jag fick den i fredags. haha)
Snabba cash heter den.. Sali e helt besatt :) får väl se om jag blir det också..


iallafall, Hoppas inte jag och Ida måste sitta och jobba överi typ 2 timmar avrje dag hela den här veckan också, även om vi hade ganska kul, haha.. Lagom tramsiga efter långa dagar utan lunch..


(Jag och min älskade hatt..)

So long fuckers ♥ With love...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sali

HET HATT!!

Postat av: Anonym

Thnx babeee ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback