Partypeople..

Jaaa, Nu står jag här igen.. Vilsen i min egen trädgård.. Närå så illa är det inte. Älsklingen gick precis ut till taxin. Han ska iväg och käka julbord och festa galet hela natten med jobbpolarna. Själv ska jag till syrran i hornstull, hon ska ha hemmafest med gamla polarna :) Ska bli trevligt att träffa alla igen, även om jag kommer sakna stefan galet mkt.. Men nu sitter jag här iaf och har ätit lite och sippar på ett glad Baileys med is.
 

image8



Anyway. Köpte en tunika från Hm idag, den va sjukt tuff enligt mig.. Kanske kommer bild se (eller inte???).. Och nagelbandsolja.. plus lite annat smått och gott :)

well well, de är fredag idag.. nej lördag föresten.. Såå ha de braa allihoppa


Byebyeee!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

I´m back *mohahha* haha

Postat av: Sandra

Älskar just den serien! ;) *knäskål*

Postat av: Anonym

haha,ja visst känner man igen sig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback