Part 1. Irlaand !

Reeesaaa.. Fhan vad sugen jag är på att åka iväg någonstans..
I Augusti var jag och mamma å irland och hälsade på och jobba hos min moster och henne man + mina tre kusiner (saknar er alla!). Självklart saknade jag Stefan galet mycket, men resan var underbar. När vi kom till Dublin var klockan ca. 10, och inte försens 12 halv 1 kom vi fram till hotellet en bit från flygplatsen.
Vi skulle ha ett enkelrum med två sängar men det hade blvit felbokat så vi fick "tyvärr" ta tre sums sviten istället (HAHA!!), När vi väl kom upp så lastade vi av oss allt bagage sen gick vi ner och drack några öl och snackade skit.
Dagen efter gick vi runt i dublin, shoppade skor osv.. tills vi skulle ta bussen i ungefär 3-4 timmar till en stad som heter Macroom där min moster Ewa och henne man Sten bor, några mil utanför Cork.

image28

Forts. följer på irlands resan ;)


TIll H. Min moster och jag sitter och lunchar på en resturang i en liten typsik irlänsk by på väg till en herrgård. (kommer bilder sen. )
Till V. Byn från en annan synvinkel.




 
♥With love..

Permalink Bilder Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sali

HAHAHAH BÄÄSTAA!

Postat av: Sali

varför inte msn??? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback