Highest heels..

Okej, att jag gillar klackar kanske ingen som känner mig har missat..
 Och höga stilettklackar är väl inte på modet, men jag skulle inte kunna bry mig mindre heller!

♥Klackar är min grej, ;)


'
Pumps är alltid lika hett,
dom helsvarta i lack blev mina i våras, kommer köpa nya likadana till nästa sommar, dom funkar till allt;





Ankelboots ;






Porrigt, förbjudet men damn vad sexigt!!
Vill ha, vill ha......




Alla skor kommer från skobutiken.se!






 

Permalink Bilder Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sali

haha jag tvärDOG.- trodde på allvar att människan skulle flyga på mig!

Postat av: Emelie

Skutt :D! länge sedan, saknar dig :) det äör bra med mig sjdå? :)
älskar dig

Postat av: Jossan

Satan vad de rosa skorna var läckra Give mee ;)

Postat av: Ida

Varför var jag inte det minsta förvånad över detta inlägg? :p

Postat av: Sali

HAHAAHA HÄMNAS PÅ DU :D jag och ida har suttit och planerat, du kommer vilja gräva ner dig :D ahahahhaha :D åååhh :D

Postat av: Emelie

självklart, typ på lovet? :D skulle vara jätte kul gumman

Postat av: Ida

Här är Linns blogg http://miissla.blogg.se/ mobba henne! hah :D

Postat av: Linn

muppmupp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback