Födelsedagen <3

Jag ligger efter!!
Ida påpekade att det inte händer nånting i min blogg längre, såå.. jag fick väl göra nåt åt det nu då.
Här kommer en inledning av hur min födelsedag den 14/12 var, Tack alla brudar och Stefan.. och alla andra såklart oxå...



Tre fina blombuketter från min älskling, mamma och Putti och Ida :) <3


 
Jag fick en rosa resväska speciealbeställd från irland av min kära mor,
 Den lila är hennes <3. :)


Förutom det fick jag godistrosor från Sali (väldigt upskattat!) Parfym och badmössa och läppglans av Ida, Rökelsepryl av Linn, blommor choklad och en nalle av Putti, och en underbar Klocka plus en massage av Stefan! Tack så mycket alla, Ni är bäst..



Brudarna, haha ni är underbara, tack för en underbar födelsedag!


Loooove

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

hahaha hemsk bild :D

Postat av: Sali

HAHA UUUUSCH VILKEN BILD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback